Vad är skillnaden?

Kära läsare,

Jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig med en sak. Det är nämligen så att jag är ganska fascinerad av debatterna och analyserna av den svenska politiken i svensk  media.

Att läsa artiklar och betrakta människors reaktioner av det som pågår är lika givande som att titta på detta:

 

För egen del leder båda sakerna till en och samma slutats: människor är överlag ganska korkade.

Om ni inte håller med mig, kan ni vänligen förklara för mig vad skillnaden är? Då kan även jag, en mycket enkel sydslav, förstå mig på vad dessa människor håller på med. Tack på förhand!

Kommentera

