Рецепт: Јуначка храна

Ако сте праве мушкарчине, као што сам ја, мораћете и јести као јуначине. Као што сигурно већ знате човеку празног желудца храна је Бог. Е сада, ја не волим гладовати, хвала Богу још ми није до тога дошло да морам живети као Африканац, и надам се нарабно да је и вама фрижидер пун хране као што је и нама Србима обичај.

Не волим да се хвалим, али ја сам много талентован човек. То ми Срби имамо у крви, јер је то генетски. Ја, као позната личност у Шведској кулинарксој области, или геније као што ме неки интелектуалци овде у иностранству називају, имам обичај наравно да експериментирам и да креираm новa укусна јела.

Прошле недеље сам се зато одлучио да коначно побољшам онај Француски омлет који је, право да вам кажем, храна за децу. Е сада, како онда то направити да и то могу јести људине? Најбитнија чињеница је била склонити млеко, јер је млеко за децу и телади. А после сам хтео бити мало интернационалан, па сам мешао Талијанске и Балканске утицаје.

Састојци:

  1. Три свежа јаја
  2. Путер
  3. Шест до осам шампионки
  4. Два чесна белог лука
  5. Моцарела сир

Инструкције:

Стави путер у један тигањ да се истопи. Немој се стидети, стави пуно путера. Подели шампионке у четри кришке и стаби у тигањ да се прже. Исеци бели лук ситно и стави и њега у тигањ неколико минута касније. Док се то пржи, стави јаја у мању чинију и мало их промешај виљушком. Подели моцарелу у танке кришке. Када су печурке и лук добро изпржени, излиј јаја преко њих у тигању и расподели сир преко свега тога. Остави да се тако полако пржи док се јаја стегну. Битно је да ти рингла није превише врућа.

Посоли и додај бибера. Уз то можеш на пример припремити печену, црвену паприку. Пријатно јуначино!

6 responses to “Рецепт: Јуначка храна

  1. Па који ти је ђава тај тигањ, болан?! То се зове тава!

    • Немој ме сада мучити са тим хрватским изразима. Добољно посла имам са овим Шведским језиком и новим речима као: интерсекшонел, јенускорект, фитактивисм, сисман, и тако даље…

  2. Låter gott! (om man nu kan lita på Google translate…)

  3. (Извињавам се за да ја пишем на шведском.)

    Intressant, en kock-bekant använde liknande uttryck: en oblyg klick smör.

Kommentera

