Lästips: Att analysera och ifrågasätta feminism är hat

Att analysera och ifrågasätta feminism är hat. Det verkar i alla fall bloggarna Fanny Åström och Lady Dahmer tycka. Att däremot fantisera ihop saker om en bloggare som endast analyserar och kritiserar det de skriver, och kalla personen för äckel,  det är inte hat. 

Läs hela inlägget och även kommentarerna på bloggen Tenebrism!

2 responses to “Lästips: Att analysera och ifrågasätta feminism är hat

  1. Läser ni fortfarande bloggar… Det är år 2014 nu, och det är fortfarande samma folk som babblar om samma torra skit. Tänk att jag har besökt denna blogg sedan 2009 – och vem bryr sig… Vem hade kunnat tro att en sådan unik och revolutionerande uppfinning som Internet, hade kunnat förvandlats till en toalett. Fast, visst, det är ju faktiskt människor vi snackar om här – folk är kapabla till vad som helst, och det finns fortfarande så mycket potential för degradering av medvetandet fram tills slutet på hela den här jävla arten. Ser ni inte hur evolutionen utspelar sig framför ögonen på er? detta är utveckling! Vilka framsteg vi gör här…, ända fram tills mänskligheten begår kollektivt självmord – den ultimata toppen i evolutionen.

    Personligen bryr jag mig inte längre. Jag tror jag brydde mig endast för att jag var socialt betingad att tro att jag brydde mig – kanske för att jag har, och alltid haft, ett sådant lågt självförtroende och en svag individuell tankeförmåga. Nu går jag bara in på Internet och kollar lite av ren vana – eller kanske är det något slags beroende för att stimulera mig själv och fylla upp för tomheten och ensamheten.

    I ärlighetens namn skiter jag fullständigt i den här falangen av feminister; jag tycker inte de är värre än någon annan självgod ”Titta på mig! JAG! JAG! JAG!” grupp av människor som känner att folk ska uppmärksamma och titta och ge dem saker för att… Ja… jag vet inte… Kanske för att de känner sig berättigade till det… Men, patologisk narcissism tar sig många uttryck och olika beteenden, och idag är den troligen mer uppmuntrad än någonsin, för vi lever ju trots all i en ”demokrati”, hahaha… Krossa Patriarkatet och Krossa Kapitalismen… Lycka till med att krossa kapitalismen genom att kräva att fler kvinnor ska jobba på företag och tjäna mer pengar så att de kan köpa mer idiotiskt skit och ta upp mer plats på denna jord med större hus och bilar. ”JAG är så berättigad!!! Vill ha mer! Vill ha mer! Titta på mig, jag är så viktig!”

    Majoriteten av mänskligheten bara borde hålla käften, för större delen av folk har ingenting vettigt att säga i alla fall. Moderna feminismen spelar in den patriarkala kapitalismen rätt in i händerna – och dessa kvinnor har inga bättre alternativ än de män de avskyr så mycket.

    Min slutsats: Kvinnor = lika misslyckade som män = mänskligheten är en misslyckad art.

Kommentera

