Kränkta, gnälliga hen

Allas vårt gnälligaste och mest kränkta, rasistiska hen har skrivit en av de mest patetiska texter jag någonsin har läst. Kawa Zolfagary har skrivit en text som är så fantastiskt löjlig att jag har svårt att formulera hur dum i huvudet jag tycker att han är. Svårt, eftersom jag antagligen skulle kunna skriva en hel roman om det, och jag har viktigare och roligare saker att göra än att ägna min tid åt att kommentera tramshens en längre stund. Det enda jag känner att jag behöver säga är att det nu för mig har gått upp varför hen skriver så sjuka saker och beter sig så fantastiskt illa. Hen hatar ju sig självt på grund av att hen är blatte, och då förväntar hen sig att andra tänker lika mycket på det som hen gör själv. Som om att människor inte hade bättre saker för sig än att lära sig uttala just hens djävla namn bland tusentals andra som är svårare. Jag skulle vilja höra det fjantiga lilla klåparhenet  försöka uttala mitt namn korrekt. Ah, rasist! Jag visste det! *kränkt*

Tänk att hen har fått pris av Rättviseförmedlingen…

Hahahahahahahahahahahaha!

One response to “Kränkta, gnälliga hen

  1. Pingback: Trubbel | WTF?

Kommentera

