Knapptryckarkompaniet

Se intervjun med denna fantastiska kvinna, eller läs hennes bok Knapptryckarkompaniet. Jag behöver inte säga så mycket om detta då det framgår ganska tydligt vad jag anser om politiker och systemet de skapat, om man läser min blogg. Men ta er tid att lyssna på vad Anne-Marie Pålsson har att säga, det är det värt. För er som tycker att jag varit orättvis mot våra politiker i min idiotförklaring av dem så är denna intervju ett måste att del av, kanske kommer ni att ändra uppfattning efter att ha sett den.

 

11 responses to “Knapptryckarkompaniet

  1. Pingback: Är lite less just nu. | Rockis månadsbrev

  2. Tanja Berkgvist hade med den här intervjun (tror det är samma i alla fall, jag har inte tittat på den här ännu) för något år sedan, jag tänkte använda den senare i ett eget inlägg, men då var videon borttagen från tv-siten, och jag har inte lyckats hitta den efter det. Så tack ska du ha för att du gjorde den tillgänglig igen.

    • Det var så lite. Tycker att intervjun och det hon säger är fantastiskt. Hon säger just det jag har misstänkt länge. Det sorgliga är att så många inte verkar bry sig om att det faktiskt är så här det ligger till.

  3. Jag säger som en sann svensk.. Någon måste göra nåt

  4. Nils Jungenäs

    Knapptryckarkompaniet…

    Det är ju för fan en halv bataljon med konflikträdda och karriärkåta rövslickare.

  5. Nils Jungenäs

    Räknar man nickedockorna ute i kommunerna blir det ett par regementen.

  6. Hej!

    Helt plötsligt är rockis månadsbrev endast tillgänglig om man har lösenord. Hittar inget sätt att kontakta henne för att efterfrågan ett sådant. Vet du hur jag ska göra för att kunna läsa hennes klarsyntheter igen?

  7. Jag köpte boken efter att ha sett detta klipp. Kvinnan är min politiska idol! Kan hon inte starta ett nytt parti?

  8. Pingback: Anne-Marie Pålsson: ”Knapptryckarkompaniet: rapport från Sveriges riksdag” | bittergubben

Kommentera

