Magdalena Ribbing har fått en kollega

På begäran av min vän Rocki har Juggen-bloggen utökats med en sida som heter Serbalena Jugging.

På denna sida kommer jag främst att ge alternativa svar på läsarfrågor angående etikett som ställs till Magdalena Ribbing i Dagens Nyheter. Eftersom jag själv anser mig vara något av en folkvettsexpert vill jag gärna dra mitt strå till stacken och kanske ge något mer ärliga svar än vad min kollega Magdalena gör i DN.

Men, även läsare är välkomna att ställa frågor på denna sida så ska jag göra mitt yttersta att försöka besvara dem så ärligt och rakt jag bara kan.

Välkomna!

Kommentera

