Highway to Hell

När man läst deprimerande saker som mitt artikeln jag kommenterar i mitt förra inlägg så måste man även lätta upp stämningen för sig själv, för att inte bli alltför nedstämd. Då brukar musik fungera bra.

Det är få musiker som inte hört AC/DC:s berömda låt Highway to Hell. För er som har missat den så kan ni höra den här:

Säga vad man vill om AC/DC men deras gamla skivor tycker jag själv är riktigt bra, även om det är ganska ”simpel” rockmusik. Enkel musik behöver inte vara dålig, faktiskt.

Via en bekant på Facebook fick jag så idag höra en version av ovannämnda låt, en version som definitivt har något eget. Lyssna och njut:

 

2 responses to “Highway to Hell

  1. Det var den mest sanslösa version av Highway to Hell jag någonsin hört.
    Tack för den. Hvala lepa. (Rätt?)

  2. Hvala lepo säger man på ”min” dialekt. 🙂

Kommentera

