Dans och musik

Under natten har jag fått länkar till lustiga filmklipp skickade till mig, som jag gärna vill dela med mig av. De tre filmklippen visar prov på olika sidor av manlighet, eller vad man nu ska kalla det.

Slutsatsen man drar från att se detta är att vi alla är olika, även om vi är av samma kön. Manlighet kan helt enkelt yttra sig på många olika sätt även inom något så snävt som dans och musik.

2 responses to “Dans och musik

  1. Haha, det här hade jag missat. Du är en riktig loco mia!

Kommentera

