Jag älskar Facebook

Återigen har det visat sig att Facebook bidrar till positiva skeenden. Detta är helt klart utveckling i rätt riktning med tanke på att vi lever i en överbefolkad värld. Beteendet som ”planking” innebär bör uppmuntras så länge andra människor inte kommer till skada. På så sätt minskar nämligen mängden idioter samtidigt som de inte skaffar någon avkomma och alltså på flera plan undviker att bidra till överbefolkningen.

Samhällets anpassning efter idioter har ju gått överstyr för länge sedan, således är det på tiden att en motreaktion skapas. Därför bör alla samhällen avsätta pengar för kampanjer som uppmuntrar just planking, eftersom det ju inte kan finnas ett mer humant sätt att minska befolkningen än att få människor att ta livet av sig självmant. Det där med att föda ett begränsat antal  barn är ju ett mycket icke politiskt korrekt alternativ, vilket flera är medvetna om.

På siten barnfri.se – som jag upptäckte idag genom att någon där länkat till min blogg – har man lagt upp en länk till en dokumentärfilm som gick på SVT i höstas och som jag även har nämnt tidigare (om jag inte minns fel). Filmen är mycket sevärd:

Kommentera

