Damn you auto correct

Tydligen finns det en automatisk stavningsfunktion i iPhone-telefonerna som skapar en del märkliga situationer när den väljer ett ord som helt ändrar innebörden i en mening. Uppenbarligen skulle Apple ha varit mer noggranna när de utformade funktionen, å andra sidan hade jag i sådana fall inte skrattat så mycket som jag nu har gjort. Jag måste läsa sidan i små doser eftersom vissa av felen är så roliga att jag får ont i magen och börjar gråta av skratt.

http://damnyouautocorrect.com/

3 responses to “Damn you auto correct

  1. Camilla Lindberg

    Hej, nu har jag äntligen hittat din blogg, kul!
    Vi ses och hörs!
    Camilla

  2. Man skrattar så man gråter! Den finns även på svenska. Om möjligt ännu roligare: http://www.damnyouiphone.com

Kommentera

