All denna barnporr och terrorism

Nu är det alltså dags igen. DN och SvD skriver om att EU-parlamentariker, de som kommer att pilla oss alla i baken hur mycket de vill efter omröstningen idag (jag lyckas tyvärr inte komma åt sidan med besluten), vill kunna lagra allas Google-sökningar i kampen mot den eländiga barnporren. Som bekant är så är barnporren (och terrorismen, som vi ju också är hårt drabbade av) det främsta skälet till att vi alla redan nu övervakas från alla håll och kanter, men det räcker tydligen inte. Vi ska övervakas ännu mer. Detta för att verkligen hindra övergrepp på barn (och skydda oss från terrordåd), av vilken majoriteten tydligen filmas och sprids på internet om man ska tro kristdemokraten Alf Svensson.

Som bekant är så har mer vidrigheter begåtts i pedofilins namn än exempelvis kristendomens, och lyckligtvis har vi fortfarande religionsfrihet i Sverige.

Eftersom jag är en vidrig serb så älskar jag givetvis att gotta mig i en massa otäcka saker. Därför har jag av en ”slump” tidigare skrivit fraser i min blogg som genererar träffar hos Google. Jag har bl.a. skrivit om exempel att femåriga flickor ska bli stjärtknullade av gamla vidriga gubbar (i en text om bilism, tro’t eller ej) och sedan har jag givetvis skrivit ordet pedofil ett antal gånger, bl.a. i samband med att en lista på dömda pedofiler (nåja, barnskändare skulle jag personligen kalla dem för att vara korrekt, det är inte enbart pedofiler som har sex med barn) publicerats på internet .

Nu, kära läsare, ska vi ha en liten gissningslek:

Hur många tror att jag någonsin fått en träff på t.ex. ”sex med små flickor” och hur många tror att jag fått träff på ”lista på pedofiler”?

Hur stor tror ni att fördelningen är, om ni tror att jag har fått träff på båda?

Svar: Jag har aldrig fått ett enda besök baserat på sex med barn, däremot har jag fått åtskilliga besök där man vill veta mer om pedofiler. Jag har sagt det förr och säger det igen: pedofiler is the shit! Åtminstone om man utgår ifrån Alf Svenssons och hans gelikars uppfattning.

Och till er som är konspiratoriskt lagda: få nu inte för er att detta snack om barnporr (och terrorism) endast är ett svepskäl för att kunna få total kontroll över informationsflödet och medborgarna i Sverige. Det är det inte. Inte skulle väl Alf Svensson ljuga? Han är ju kristen!

One response to “All denna barnporr och terrorism

  1. Det är ju kristna som vill ha kontroll. Ju mer kristen desto mer auktoritär. Dagens politiker är nära pensionsåldern och de är livrädda för internet eftersom de inte använder det själva. Maj-Britt Theorin ville på 1980-talet förbjuda innehav av parabolantenner för att skydda folk från dem kommersiella TVn. Dagens TV-industri är självklar nu och om 10-15 år kommer sådana här övervakningslagar att vara ett brott mot folkrätten.

    Och förresten, man hittar ingen barnporr via Google. Man ska i alla fall inte göra det och om något sådant påträffas i en sökning skall det i vanlig ordning anmälas till ansvariga på Google så de kan plocka bort det från indexet. Google lyder för övrigt under amerikansk lag.

    Som vanligt: Politiker har NollKoll på läget!

Kommentera

