Det där med sökord

Jag gillar verkligen funktionen här på WordPress som gör att man kan se vilka sökord som gör att folk hamnar här på min blogg.

En hel del verkar söka på ”vad är en jugge?” eller ”serbiska tjejer”, men det är ju inte så konstigt kanske utöver att jag trodde att det var ganska självklart att jugge är en förkortning för jugoslav,  som i sin tur inte betyder något mer dramatiskt än sydslav. Alltså är det inte konstigt att vissa fortfarande kallar sig för det, inklusive jag själv. Etniskt sett så är jag en sydslav.

En annan klassiker som dykt upp några gånger är ”albansk sex” vilket jag tycker är en ganska märklig kombination av ord. På något sätt framstår det som att det är en annan typ av sex, vilket jag betvivlar.

Den sista tiden har det däremot dykt upp några riktigt lustiga, kanske av förklarlig anledning, men har ändå svårt att förstå varför man söker på dessa ord:

”livsfarliga juggar”

”nazityskland semesterort”

”pissnödig” (två gånger t.o.m.)

”så skönt att bajsa”

”vrid om nyckeln tryck på gaspedalen”

”vad äta slippa bajsa”

”raka pungen cykling”

”vi som har otur när vi tänker”

Sedan har vi det där med särskrivning, eller vad sägs om:

”människo huvudet”

”skylt docks huvud”

Kommentera

