Snart bär det iväg

Idag har jag tvättat cykelkläder och spelat in mina nygifta vänner Jerker och Lydia när de har sjungit en kinesisk smörsång. Resultatet blev helt ok. Tanken är att de ska ta ljudfilen och lägga på den på en video som de har spelat in. Videon i sig är faktiskt fantastiskt rolig. Den som har tittat en del på kinesiskt producerad film kommer nog att uppskatta den, när den blir klar.

Nåväl, vi var tvungna att göra klart det idag eftersom jag åker på lördag och Jerker ska tillbaka till Shanghai på söndag.

Så imorgon ska bli en spännande dag. Jag har en hel del saker att fixa plus att en vän fyller år. Undrar om jag hinner måla hallen också. Jag måste måla hallen.
Då är det alltså dags att lägga sig för att kunna hinna med allt.

2 responses to “Snart bär det iväg

  1. En jugge i Danmark på cykel
    som vanligtvis kämpar mot hyckel*
    ska med vänner två
    över sten, stock och å
    rejsa mot Amsterdams gyckel

    Ta det lugnt och softa hårt!

    *) se http://g3.spraakdata.gu.se/saob/

  2. LYCKA TILL!

    Och var rädd om väskan/väskor 😉

Kommentera

